Tuesday 10 September 2013



MENANTI  ..


Menanti itu la harapan aku sekarang ni .Sebagai budak ( bdk lg ke dh remaja nk masuk dewasa kot ! haha..) yang masih mencari arah tuju dalam impian dan cita-cita . Melihat rakan sebaya yang kini sibuk dalam mengejar cita-cita dan dalam mencorak impian jadi realiti sedangkan aku masih terkial-kial dalam mencari identiti cita-citaku sendiri .

 Rendah diri .. Itu yang aku rase tak kala melihat dan memikirkan kedudukan aku kini , yang jauh kebelakang dari rakan-rakanku yang lain . Namun aku masih mampu tersenyum melihat kesungguhan mereka dalam merealisalikan impian mereka dan berdoa agar dalam turut mengikut jejak langkah mereka suatu hari nanti .

Entah ape-ape la aku ni , dah la ni first time aku post kat blog ni , dah tulis cerita sedih plak kan .. haha .. sorry la yer ! Nak buat macam mana dah tengah mood sedih la kata kan .So kalau ade yang menangis mengenang nasib aku ni , thank la yer (dah pergi lap hingus sana meleleh-leleh, naik geli aku tengok ! ) Buat yang tak ade feel ape-ape tu tak pe nak buat macam mana orang tak sayang kita la kata kan ( ish , hati kering punya orang ! haha )


* Mood mengenang nasib !
* Feel plak rase nak menangis je ! huwaaa ~~
* Selasa , 5:33 p.m , 10 September 2013


                                                                                                                       yang tengah lapar ,
                                                                                                                     
                                                                                                                           - Marie kay -

1 comment: